بی ریا ترینم


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

                                                                                                                             قلبم را تقديمت ميكنم تا بداني بي ريا ترينم

اشكي براي اندوهت ميريزم تا بداني

 پر احساس ترينم

شوق وصال حس غريبي است برايت ترسيم ميكنم

 حس خوشبختي

را تا بداني خوشبخت ترينم

موجي از عشق را بر ساحل وجودت ميفرستم

 تا بداني عاشق ترينم

و شعرم را تقديمت ميكنم تا بداني كه من ساده ترينم ...


                                      عزیزم با من خوب باش با همه وجودم دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:,| 10:58|من|

MiSs-A